•.¸¸.•*´ღ ای ستاره بختم من با تو چه خوشبختم•.¸¸.•*´ღ
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

ღღ

ღღღღღღ

ღღღღღღღღღღ

دل من برای کسی می تپد که لبخندش زیباترین لبخند دنیا

طنین صدایش دلنوازترین ترانه هاست و نگاه مهربانش تا عمق وجودم ریشه می دواند

آری من دوستت دارم دوستت دارم به خاطر وجود نازنینت حضور مهربانت و لبخند زیبایت که آرامم

میکند

قسم به عشق حتی بعد  سالیان دراز که  حضور زیبایت را در کنارم حس کنم یقبن داشته باش که باز

 هم  برای من همان حضور زیبای اولین لحظه دیداری

حضور زیباو گرمی که بهترین و زیباترین هدیه خدا به زندگی من است

خدایا دوستت دارم به خاطر گرمایی که به زندگیم بخشیدی

ღღღღدوستتت دارم دوستت دارم دوستت دارمღღღღ

ღღღღღღღღღღღღღღღღ

ღღღღღღღღღღღღ

ღღღღღღ

ღღ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 453
بازدید کل : 270055
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1